لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › اسکوچیچ: تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور من وضعیت خوبی نداشت/ ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند

مهر ۲, ۱۴۰۰ | ۸:۴۰ ب.ظ

41

10

بدون دیدگاه

اسکوچیچ: تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور من وضعیت خوبی نداشت/ ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند

سرمربی تیم ملی کشورمان درباره مسائل مختلف فوتبال ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت novilist کرواسی، دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکردش در این تیم بیان کرد: من یک مربی خارجی هستم که روی نیمکت مربیگری ایران حضور دارم، اما مانند یک مربی ایرانی هستم که در خانه خودش کار می‌کند. من از ذهنیت و توانایی این بازیکنان از ابتدای حضورم اطلاع دارم. وقتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شدم، آن‌ها وضع خوبی نداشتند؛ چون مقابل بحرین و عراق شکست خورده بودند. در آن زمان تحت فشار زیادی بودیم و حتی اجازه از دست دادن یک امتیاز را نداشتیم.

او افزود: به همین خاطر همه مسائل خوب نبودند و ما زیر فشار زیادی بودیم. ایران در چند سال گذشته نتوانسته بود بحرین و عراق را شکست بدهد؛ اما ما موفق شدیم همه چیز را به مسیر درست برگردانیم و نتایج مطلوبی کسب کردیم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال باید ذهنیت پیروزی داشته باشند

اسکوچیچ خاطرنشان کرد: اتفاقات پشت سر هم خوبی رخ دادند، اما در فوتبال آسایش و خوشحالی به افتخارات گذشته وجود ندارد. می‌دانم مهمترین مسئله در فوتبال، بازی جدید پیش روی شما است و نباید به گذشته فکر کرد. مهم این است که بازیکنان و تیم ذهنیت پیروزی داشته باشند.

سرمربی ایران ادامه داد: بازی‌هایی پیش رو داریم و باید قدم به قدم جلو برویم تا بتوانیم به هدف بزرگ یعنی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نزدیک شویم.

بازی کردن در رئال مادرید برای ایرانی ها زیاد نیست

اسکوچیچ درباره توانایی بازیکنان ایرانی، گفت: همیشه در تیم نقص‌هایی وجود دارد و همیشه نمی‌توانید در بهترین سطح باشید. باید بگویم ما در خط حمله خودمان بازیکنانی از تمام نقاط جهان داریم. ما مهدی طارمی، بهترین بازیکن پورتو را در اختیار داریم. سردار آزمون، بهترین گلزن لیگ روسیه و زنیت را داریم. علیرضا جهانبخش در فاینورد هلند بازی می‌کند. بازیکنانی به غیر از خط حمله داریم که در شارلوای بلژیک و آ. اک بازی می‌کنند. این‌ها بازیکنانی هستند که حضور در رئال برای آن‌ها زیاد نیست.

شکست تیم ملی فوتبال ایران جو بدی در جامعه ایجاد می کند

سرمربی کروات گفت: ایران کشوری پرجمعیت است. برخی از چیز‌هایی که در اروپا درباره ایران می‌گویند، صحت ندارد. ایرانی‌ها عاشق فوتبال هستند. این جا ۸۰ میلیون نفر زندگی می‌کنند که با برد تیم ملی خوشحال و با باخت‌ها ناراحت می‌شوند. همه اخبار تیم ملی به صورت جزئی در رسانه‌ها منتشر می‌شوند. وقتی شما شکست می‌خورید، جو بدی در جامعه حاکم می‌شود؛ اما اکنون با این برد‌های متوالی همه چیز را تغییر داده ایم. به نظرم کار‌های خوبی را انجام دادیم و باید به این روند خوب خود ادامه دهیم.

من از عملکردم در تیم ملی فوتبال ایران راضی هستم

اسکوچیچ عنوان کرد: وقتی به آخرین رده بندی فیفا نگاه می‌کنم از عملکردم راضی می‌شوم. ما نزدیک تیم ملی کرواسی شده ایم. ما اکنون در رده ۲۲ جهان هستیم و می‌دانیم کار سختی برای رسیدن به رده کرواسی که ۱۷ جهان است، داریم. مهمترین مسئله برای ما این است که اول قاره آسیا شده و از تیم ملی ژاپن عبور کردیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره زندگی اش در تهران، گفت: وقتی فرصتی پیدا می‌کنم بلافاصله به رجیکا برمی گردم. واقعا در این شرایط کرونایی زندگی بدون خانواده سخت است. اگر وضعیت بهتر شود، خانواده ام را می‌توانم به ایران ببرم، اما اکنون محال است.

انتهای پیام/
برچسب ها : , , ,

https://sepehrjonoub.ir?/p=41