لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › علی لندی نه قهرمان ایذه بلکه قهرمان تمام ایران است

مهر ۲, ۱۴۰۰ | ۹:۲۷ ب.ظ

57

10

بدون دیدگاه

واکنش گسترده کاربران به فوت نوجوان فداکار:

علی لندی نه قهرمان ایذه بلکه قهرمان تمام ایران است

آسمانی شدن علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای که برای نجات دو زن به دل آتش زده و دچار سوختگی شدید شده بود با واکنش گسترده کاربران همراه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لندی که این روزها نامی آشنا برای مردم ایران شده و شجاعت و شهامتش بر سر زبان‌ها افتاده بود نیمه شب گذشته براثر سوختگی زیاد دار فانی را وداع گفت. این نوجوان ۱۵ ساله ایذه‎ای چندی پیش در حالی که یک منزل مسکونی در محله‌ای که او آنجا حضور داشت براثر انفجار پیک نیک آتش گرفته بود وارد میدان شد و دو زن گرفتار در آتش را پیش از آنکه نیروهای امدادی برسند از حریق نجات داد.

علی نوجوان و فداکار که به دل آتش زده و دچار بیش از ۹۰ درصد سوختگی شده بود چند روزی در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفت. طی همین مدت، کم‌‌کم آوازه ایثار و شهامت او در دنیای مجازی و حقیقی پیچید و امروز با آسمانی شدنش به اوج خود رسید.

خبر پر کشیدن علی لندی از صبح جمعه در شبکه‎های اجتماعی دست به دست شد و با واکنش های زیادی نیز از سوی مردمی که او را یک قهرمان واقعی می‌دانستند همراه شد. گفتنی است بسیاری از کاربران با انتشار توئیت‌هایی خواستار ثبت شدن نام علی لدنی در کتاب‎های درسی شدند. در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران به آسمانی شدن علی لندی پس از یک فداکاری به یادماندنی را مشاهده می‎کنید.

 

علی لندی آسمانی شد

انتهای پیام/
برچسب ها : , ,

https://sepehrjonoub.ir?/p=57