لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › قدردانی از شبکه استانی بوشهر

فروردین ۱۲, ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۴ ب.ظ

196

16

بدون دیدگاه

قدردانی از شبکه استانی بوشهر

قدردانی از شبکه استانی بوشهر

 

 

استاندار بوشهر در دیدار با مدیران ، مجریان ، گزارشگران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر از تلاش و نقش اساسی رسانه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدردانی کرد.

 

استاندار بوشهر در دیدار با مدیران ، مجریان ، گزارشگران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز بوشهر از تلاش و نقش اساسی رسانه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدردانی کرد.

احمد محمدی زاده افزود : از ماهها پیش که برنامه ریزی برای انتخابات سالم همراه با رقابت ، امنیت و مشارکت در استان انجام شد ، صدا و سیما نیز در قالب قرارگاه اصلی نبرد رسانه ای دشمن تلاش های ویژه ای انجام داد.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با برنامه ریزی و طراحی قصد نا ایمن کردن انتخابات را داشتند اما دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی با اقدام به موقع مانع از هر گونه توطئه ای شدند.

استاندار بوشهر اضافه کرد : اهالی رسانه  مانند جهادگران دوران دفاع مقدس تلاش کردند تا حضور آگاهانه و پرشور مردم را در انتخابات یازدهم اسفند فراهم کنند.

محمدی زاده در ادامه گفت : در روز انتخابات صدا و سیمای استان بوشهر در سطح ملی و استانی بسیار خوش درخشید و در کنار ستاد اصلی انتخابات ، به وظیفه اصلی خود به خوبی عمل کرد.

وی افزود : با کمترین امکانات ولی با یک تفکر انقلابی و جهادی در صدا و سیما ، مشارک خوبی از حضور مردم به ثبت رسید که جای تقدیر دارد.

استاندار بوشهر در پایان یادآور شد در پایان سال و ابتدای سال آینده خبرهای خوبی را از پیشرفت و آبادانی در استان بوشهر از شبکه استانی بوشهر به اطلاع مردم خواهیم رساند.

مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر هم در ابتدای این دیدار گفت : در صدا و سیما برنامه ریزی های انتخابات  از ۸ ماه پیش آغاز شد و برای نخستین بار ۴ کانال انتخاباتی تلویزیونی راه اندازی و ۲۸ مناظره انتخاباتی نامزدها تولید و پخش شد.

مهدی حیدری اضافه کرد : شبکه استانی بوشهر در روز انتخابات هم با ویژه برنامه های مختلف همراه مردم بود و با اعزام گزارشگران و تصویربرداران در گوشه گوشه ی استان گزارش های متنوعی تولید و پخش کرد.

وی بیان داشت : در روز انتخابات ۱۱۰ ارتباط زنده با  شهر بوشهر ، شهرستانها و شبکه های سراسری برقرار شد و برای نخستین بار روند انتخابات از سکوهای دریایی و شمارش آراء انجام شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان بوشهر در ادامه گفت : کارکنان صدا و سیما تلاش کردند در جهاد تبیین به رسالت خود عمل و دشمنان را ناکام کنند.

حیدری همچنین افزود : واحدهای فنی ، پژوهش ، صیانت و موسیقی هم درانعکاس  برنامه های صدا و سیما نقش مهمی ایفا کردند .

 

انتهای پیام/